CURS PEL PROFESSORAT: L’ART CONTEMPORANI NO EM FA POR

Curs pel professorat L’ART CONTEMPORANI NO EM FA POR.

L’Art Contemporani no em fa por és una proposta de formació adreçada a mestres de primària, secundària i professorat en general i de qualsevol àrea que vulguin aplicar metodologies creatives a l’aula.

El curs pretén mostrar diverses eines i procediments per acostar l’art contemporani a l’aula. De la mà de dues docents experimentades en el camp de l’educació visual i plàstica i la cultura visual, veurem que els creadors i creadores actuals tracten temàtiques quotidianes que fàcilment encaixen en les programacions dels centres educatius. Els participants experimentaran com aplicar i emprar metodologies innovadores a partir de diversos processos artístics.

DESTINATARIS: Professorat no universitari. Educació infantil, primària i secundària o professorat d’ensenyaments en règim especial.

DURADA: 16,5 hores en total

DATES :

– Dissabtes 12 de gener, a la tarda.

– Dissabte 19 de gener, a la tarda.

– Dissabte 26 de gener, tot el dia.

LLOC: Experimentem amb l’ART. Carrer Torrijos, 68. 08012 Barcelona.

INSCRIPCIONS: Fins divendres 11 de gener, inclusiu.

PREU: 137 € amb dinar Inclós. (Amics i amigues d’Experimentem amb l’ART 130 €)

Esperem que sigui del vostre interès.

Antònia Del Río
Coordinació Espai EART
Experimentem amb l’ART
932 171 877
www.experimentem.org
www.escolaeart.wordpress.com
www.experimentem.wordpress.com

Programa_L’art contemporani no em fa por.pdf

full inscripci l’art contemporani no em fa por.doc

